Certyfikat Firma Godna Zaufania – rozpakowujemy paczkę

Parę dni temu odebraliśmy telefon od Pani z firmy CBOK sp. z o.o. z Rybnika, która poinformowała, że nasza firma zakwalifikowała się do otrzymania certyfikatu firma godna zaufania. Chciałam podzielić się z Wami spostrzeżeniami dotyczącymi samej zawartości paczki.

O ile jakichś efektów działania nie jestem w tej chwili przedstawić (paczka przyszła do nas dzisiaj), to opinię na temat zawartości i jakości wykonania całości mogę jak najbardziej wyrazić.

Zatem od początku. Paczka z certyfikatem to koperta ekspresowa nadana za pośrednictwem Siódemki. Generalnie w środku miał być certyfikat – dokument. Koperta na pierwszy rzut oka wyglądała na niezniszczoną – więc zawartość również dotarła w nienaruszonym stanie. Pani przez telefon deklarowała, że w środku ma być papierowa wersja certyfikatu, dane do logowania,  naklejki, faktura vat oraz oświadczenie, że koszt który ponieśliśmy jest jednorazowy. Przesyłka dotarła do nas trzeciego dnia po zamówieniu – więc relatywnie szybko, ale mogłoby być lepiej – wiele firm realizuje zamówienia, które dochodzą na drugi dzień, ale być może wynika to z jakiejś tam specyfiki produktu. Nieistotne.

Po otwarciu paczki znajdowały się w niej rzeczywiście te elementy, które mieliśmy obiecane przez telefon. Opłata miała być pobrana przy odbiorze przez kuriera – tak również się stało. Kwota obiecana przez Panią to było łącznie prawie sto złotych – kwota również się zgadza. Co do poszczególnych elementów:

–            Sam certyfikat – jakość całkiem OK,. Jest to taki dyplomowy papier z jakimś tłoczeniem, kolor écru – formatu a4, na certyfikacie jest data wystawienia, podpis koordynatora i nazwa naszej firmy – taka, jaką życzyliśmy sobie przez telefon

–          Najklejki – chcieliśmy 5 sztuk i tyle też dostaliśmy. Jakość też całkiem spoko, wielkości a6, jest na nich napisane: Ta firma posiada certyfikat Firma Godna Zaufania 2014 oraz znajduje się na nich duże logo tego certyfikatu

–        Oświadczenie – tutaj widnieje napis: „Koszt poniesiony przy odbiorze certyfikatu FIRMA GODNA ZAUFANIA 2014 jest kosztem jednorazowym” - czyli generalnie też tak jak miało być

–       Początkowo nie zauważyłam gdzie są dane do logowania do mojej wizytówki na stronie – okazało się, że są w prawej dolnej części faktury. Powiem tak – bardzo łatwo to przeoczyć, mogłoby być to trochę bardziej widoczne

No to tak – dla posumowania. Nie ma się generalnie do czego przyczepić. To co Pani obiecywała nam w przesyłce do nas dotarło. Sama jakość wykonania poszczególnych rzeczy też jest całkiem przyzwoita. Co do wizytówki na stronie – póki co nie wypowiadam się, bo szczerze nie zabrałam się jeszcze za wstawienie tam czegokolwiek – zrobię to pewnie dzisiaj w nocy.

Podróż do krainy herbaty

Ojczyzną herbaty są Chiny. Już w starożytności znano ten napój. Legenda głosi, że cesarz Szen Nung odpoczywał pod krzewem dzikiej herbaty, nagle podmuch wiatru wrzucił kilka listków z krzewu do stojącego dzbana z gorącą wodą.

O urokach i aura dawnej tajemniczości Marrakeszu rozpisują się liczne przewodniki i książki podróżnicze. Ja przedstawię wam to nigdy niezapadające w sen miasto w eko pigułce kulinarnej.

Piękno przyrody i architektury w jednym miejscu - Ojcowskim Parku Narodowym. Weekendowa wycieczka do Ojcowa - Zamek na Pieskowej Skale. Ruiny Zamku w Ojcowie, Skały Wernyhory, Maczuga Herkulesa, Brama Krakowska, Kaplica Na Wodzie i Muzeum Ojcowskiego Parku Narodowego

Cudze chwalicie swego nie znacie – jest w tym wiele prawdy. Zanim zaczęłam zwiedzać inne kraje postanowiłam troszkę bliżej poznać mój kraj. To co zobaczyłam urzekło mnie.

Fani dwóch kółek mieszkający w wojewódzkie wielkopolskim - lub wybierający się tam na weekend lub urlop - mają wszelkie powody do zadowolenia, ponieważ ten region Polski jest szczególnie bogaty w atrakcyjne szlaki rowerowe.

Obchodzimy pierwszą rocznicę katastrofy smoleńskiej. 10 kwietnia 2010 roku w wypadku samolotu TU-154M zginęła polska delegacja na czele z prezydentem Lechem Kaczyńskim, która miała brać udział w uroczystościach 70.